Κοιτάξτε αυτό !
Η εξαίρεση δικαστή στην Ποινική Δίκη ένας θεσμός που υπηρετεί την προστασία του δικαστικού λειτουργού και της αμεροληψίας της ποινικής διαδικασίας
Στον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας (άρθρο 14) αναφέρονται οι λόγοι αποκλεισμού (εξαίρεσης) δικαστή και στο ακροατήριο. Ως λόγοι αποκλεισμού α...
Η συναίνεση στην "εξωτερική" πολιτική που μικραίνει την Ελλάδα
Όταν η πολιτική υποβιβάζεται σε άσκηση συναίνεσης, χάνεται η δημοκρατική δυνατότητα καθορισμού και διαμόρφωσης των σημαντικών αποφάσεων μέσα από την διαλεκτική αντιπαράθεση των πολιτικών θέσεων. Ιδιαίτερα όταν η ανεπιφύλακτη και a priori συναίνεση, χορηγείται σε επιλογές ελλειμματικές, που μειώνουν τις νομικές και πραγματικές δυνατότητες της Χώρας για επωφελείς λύσεις σε θέματα κυριαρχικών δικαιωμάτων ή ακόμη και κυριαρχίας, τότε αποδυναμώνει το πλεονέκτημα της δημοκρατικής εξωτερικής πολιτικής. Η αποσιώπηση της επιστημονικής και πολιτικής κρητικής που ασκήθηκε στην βιαστική, συνέπεια της έλλειψης πρόνοιας και παρακολούθησης της συνομολόγησης του Τουρκολιβυκού Μνημονίου από την κυβέρνηση, μίας στρατηγικής πρόκλησης των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Ελλάδας, στις οριοθετήσεις ΑΟΖ με Ιταλία και την μερική με Αίγυπτο, είναι επιβλαβής για τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα. Και αυτό γιατί 1) Η Ελλάδα έχασε κυριαρχία σε θαλάσσια τμήματα που η κυβερνητική προχειρότητα και βιασύνη, παρά τις ξεκάθαρες δυνατότητες οριοθέτησης τους και ένταξης τους στην θαλάσσια ζώνη απόλυτης εθνικής κυριαρχίας (κλείσιμο κόλπων, συνυπολογισμός ΑΟΖ νησιά νότια της Κρήτης με οικονομική δραστηριότητα, δικαιώματα αλιείας) 2) επηρεάζεται δυσμενώς κάθε επόμενη διαπραγμάτευση πχ με την Τουρκία στην οριοθέτηση Θαλασσίων ζωνών καθώς παγιώνονται οι φοβικές και επιστημονικά και πολιτικά ελλειμματικές αποφάσεις και διαδικασίες οριοθέτησης (είτε μονομερώς είτε με συμφωνία).
Στο πλαίσιο αυτό οι δηλώσεις του πρώην Πρωθυπουργού κου Τσίπρα για τις ελλειμματικές οριοθετήσεις ΑΟΖ «με την Ιταλία έγινε, ορθώς, με την Αίγυπτο έγινε, να επεκταθεί» δεν προάγουν το εθνικό συμφέρον, δημιουργώντας «ενιαίο εθνικό μέτωπο», αλλά νομιμοποιούν την ελλειμματική εφαρμογή και κατοχύρωση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, αλλά και την απώλεια εν δυνάμει, προβλεπόμενης από το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο (Δίκαιο της Θάλασσας) αιγιαλίτιδας ζώνης και εσωτερικών υδάτων σε πλείστες περιοχές (λόγω του μεγάλου αριθμού των ελληνικών νησιών και της ελλειμματικής οριοθέτησης τους στο μεγαλύτερο, δηλαδή στην Κρήτη.
Η Δημοκρατία και η δημοκρατική αντιπαράθεση όπου απαιτεί το Εθνικό Συμφέρον, το συμφέρον της Ελληνικής Πολιτείας δεν αποτελεί παράγοντα απομείωσης της εθνικής μας δυνατότητας αλλά αντίθετα πλεονέκτημα.Η
Ο Διονύσης Παντής είναι Δικηγόρος στον Άρειο Πάγο με εικοσαετή εμπειρία στην δικαστηριακή & συμβουλευτική δικηγορία, απόφοιτος της Νομικής Σχολής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης της Παντείου (κατεύθυνση Δημοσίου Δικαίου) με μεταπτυχιακές σπουδές στο Ευρωπαϊκό & Διεθνές Εμπορικό Δίκαιο.
Από το 1996 ασκεί ενεργά & αδιάλειπτα την δικηγορία, με αντικείμενο το Ποινικό - Διοικητικό - Αστικό Δίκαιο, το Δίκαιο των Επενδύσεων, την Προστασία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τα Πνευματικά Δικαιώματα, Σωματεία, Εταιρίες, Πτωχευτικό Δίκαιο.
Δικηγορεί στα Ανώτατα Δικαστήρια της χώρας στον Άρειο Πάγο, Ελεγκτικό Συνέδριο & Συμβούλιο της Επικρατείας καθώς & σε όλες τις βαθμίδες της ποινικής, πολιτικής και διοικητικής δικαιοσύνης.
Διατέλεσε εκλεγμένο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών.
Από τον Ιανουάριο του 2016 μέχρι τον Ιούλιο του 2019 διετέλεσα επιστημονικός συνεργάτης της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών, είναι δικηγόρος της Επιτροπής Συγγενών Αγνοουμένων Κυπριακού Αγώνα & άλλων σωματείων με πολιτιστικό, εθνικό & αθλητικό αντικείμενο.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου